ایرانیان چوب
ایرانیان چوب
چهره‌ها و سلبریتی‌ها

تولد اعضای بی تی اس به شمسی

تولد اعضای بی تی اس به میلادی

گروه بی تی اس (BTS) متشکل از هفت عضو است که هر یک از آن ها نه تنها به خاطر صدای زیبا و توانمندی در رقص، بلکه به خاطر شخصیت خاص و منحصر به فردشان شهرت جهانی دارند. در این مقاله، به معرفی مختصر اعضای بی تی اس و همچنین تبدیل تاریخ تولد میلادی آن ها به تقویم شمسی خواهیم پرداخت.

معرفی اعضای بی تی اس به صورت مختصر

گروه بی تی اس در سال ۲۰۱۳ توسط کمپانی بیگ هیت اینترتینمنت (Big Hit Entertainment) تشکیل شد و با در طی این سال ها به یکی از معروف ترین گروه های موسیقی پاپ در دنیا تبدیل شده اند. این گروه هفت عضو دارد که شامل : جونگ‌کوک (Jungkook)، وی یا کیم ته هیونگ (V یا Kim Tae-hyung)، جیمین (Jimin)، شوگا (Suga)، جین (Jin)، آر اِم (RM) و جی-هوپ (J-Hope) است. هر کدام از این اعضا در گروه نقش مهمی دارند. تولد اعضای این گروه برای طرفداران بی تی اس جزو موضوعات جالب است و به همین دلیل در این مقاله تولد اعضای بی تی اس به شمسی و میلادی ذکر کرده ایم.

جونگ‌کوک (Jungkook)

جونگ کوک، کوچکترین عضو گروه بی تی اس است و به دلیل توانمندی های چندگانه از جمله خوانندگی، بازیگری و رقص دارای محبوبیت زیادی است. او در بوسان کره جنوبی متولد شده است. او از سال 2013 عضو گروه بی تی اس شده است و اولین آهنگ او خیلی خفن برای مدرسه است.

تاریخ تولد میلادی جونگ کوک: 1 سپتامبر 1997

تاریخ تولد شمسی جونگ کوک: 10 شهریور 1376

مطاطب مرتبط با

جونگ‌کوک (Jungkook)

کیم ته هیونگ

کیم ته هیونگ، معروف به وی (V)، یکی از اعضای پرطرفدار گروه بی تی اس است. او با صدا و سبک خاصش توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. وی در شهر دگو کره جنوبی متولد شده است و بزرگ شده شهرستان گوچانگ کره جنوبی است. کیم ته هیونگ در سال 2013 با انتشار آهنگ خیال بافی دیگه بسه به گروه بی تی اس پیوست.

تاریخ تولد میلادی کیم ته هیونگ: 30 دسامبر 1995

تاریخ تولد شمسی کیم ته هیونگ: 9 دی 1374

کیم ته هیونگ

جیمین (Jimin)

پارک جیمین که با نام جیمین شناخته می شود، یکی از پرطرفدارترین اعضای بی تی اس است و به خاطر صدای زیبایش و حرکات رقص حرفه ای معروف است. او در منطقه گیمجونگ بوسان متولد شده است. او در سال 2013 با انتشار آهنگ خیال بافی دیگه بسه به گروه بی تی اس پیوست. تن صدای جیمین شیرین و ظریف است و همچنین رقص جذابی دارد که بیشتر طرفداران مجذوب حرکات نرم و موزونش می شوند.

تاریخ تولد میلادی جیمین: 13 اکتبر 1995

تاریخ تولد شمسی جیمین: 21 مهر 1374

جیمین (Jimin)

شوگا

مین یونگی، معروف به شوگا، رپر و آهنگساز گروه بی تی اس است. او یک رپر، تهیه کننده موسیقی و ترانه سرای کره جنوبی است. محل تولد شوگا در شهر دگوی کره جنوبی است. شوگا از 13 سالگی ترانه نویسی را شروع کرده است و به رپ خوانی مشغول بوده است.

تاریخ تولد میلادی شوگا: 9 مارس 1993

تاریخ تولد شمسی شوگا: 18 اسفند 1371

شوگا

جین

کیم سوک جین، که با نام جین شناخته می شود، بزرگ ترین عضو گروه بی تی اس است. او در شهر گواچون استان گیونگی دو در کره جنوبی متولد شده است. او در ابتدا علاقه مند به رشته بازیگری بود اما در ادامه به عنوان یکی از چهار خواننده اول گروه بی تی اس فعالیت خود را در این گروه شروع کرد. جین اصلی ترین خواننده گروه بی تی اس است و توانایی گیتار زدن را دارد. او در اواخر آذر ماه سال 1401 دوره 18 ماهه سربازی خود را آغاز کرده است.

تاریخ تولد میلادی جین: 4 دسامبر 1992

تاریخ تولد شمسی جین: 13 آذر 1371

جین

آر اِم

کیم نام جون، با نام مستعار آر اِم (RM)، رهبر گروه بی تی اس است. او متولد شهر  دونگجاک گو کره جنوبی است. اما خانواده او در دوران کودکی آر ام به ایلسان گو مهاجرت کردند و جون در آنجا بزرگ شد. آر اِم اختصاری کلمه رپ مانستر به معنای نابغه رپ است توسط سن ای برای او انتخاب شده است.

تاریخ تولد میلادی آر اِم: 12 سپتامبر 1994

تاریخ تولد شمسی آر اِم: 21 شهریور 1373

آر ام بی تی اس

جی-هوپ

جونگ هوسوک، معروف به جی-هوپ، یکی از اعضای پرانرژی و خوش بین گروه است. او رپر، رقصنده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی است. او در سال 2013 به گروه بی تی اس پیوست و فعالیت خود را آغاز کرد. جی هوپ متولد گوانگجوی کره است.  جی هوپ دومین عضو از گروه بی تی اس است که راهی خدمت سربازی شده است.

تاریخ تولد میلادی جی هوپ: 18 فوریه 1994

تاریخ تولد شمسی جی هوپ: 29 بهمن 1372

جی هوپ در بی تی اس

نتیجه گیری

اعضای گروه BTS هر کدام به ویژگی های شخصیتی متفاوت و تاریخ تولد های مختلف توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین طرفداران خود به دست آورند. در این مقاله ویژگی های شخصی نفرات این گروه و همچنین تولد اعضای بی تی اس به شمسی و میلادی را بیان کرده ایم تا طرفداران ایرانی بی تی اس ارتباط نزدیک تری با اعضای گروه محبوبشان برقرار کنند و اطلاعات خوبی درباره آن ها به دست آورند.

بیوگرافی جونگ کوک

تبلیغات

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا