ایرانیان چوب
ایرانیان چوب
لباس دخترانهمد و زیبایی

خنک‌ترین و شیک‌ترین مدل‌های لباس زنانه برای تابستان امسال

راحتی و زیبایی به استایل خود هدیه دهید

فصل تابستان یکی از گرمترین فصل های سال است. بهتر است برای راحتی خود هنگام بیرون رفتن و یا حتی در خانه از لباس مناسبی استفاده کنیم تا تحمل گرما را برای ما آسان تر کند، لباس مناسب به جنس پارچه آن بستگی دارد.
به طور کلی، پارچه ای که برای دوخت لباس تابستانه انتخاب می شود، باید ویژگی های مشخصی داشته باشد. جذب رطوبت بالا و راحتی پوشش، ایستایی مناسب، ضخامت کم و تنفس پذیری مناسب از جمله ویژگی های مطلوب این پارچه ها به شمار می روند.

کفتان، یکی از لباس های تابستانه

کفتان یکی از لباس های جدید تابستانی است که امروزه طرفداران زیادی دارد. این لباس نوعی پیراهن بلند است که برش آزادی دارد و قد آن تا مچ پا بلند است. این لباس تابستانه زیبا را می توان با استفاده از انواع پارچه های تابستانه از جمله لینن و وال دوخت.

لباس کفتان زنانه

لباس کفتان زنانه

پیراهن لینن

بدون شک لینن یکی از پراستفاده ترین پارچه ها در تابستان است. شما می توانید با استفاده از این پارچه طبیعی و راحت لباس های تابستانه با مدل های جدید و بروز را بدوزید. این پیراهن ها را می توان با برش های متنوع و قدهای مختلف دوخت.

مطاطب مرتبط با

پیراهن لنین زنانه

سرهمی نخی

پارچه نخی یکی دیگر از گزینه های مناسب برای دوخت لباس های تابستانه جدید و زیبا است. این پارچه دارای ویژگی هایی از جمله خنکی، سبکی و راحتی پوشش است.

سرهمی نخی

بلوز و دامن

اگر از لباس های تابستانه معمولی خسته شدید، بلوز و دامن یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. مدل های مختلف بلوز و دامن را می توان با پارچه های تابستانه متنوع دوخت. بلوز و دامن ست لینن یکی از استایل های ترند شده امسال است.

بلوز و دامن

در هایلایت مد و زیبایی انواع مختلف لباس و استایل ها را باهم بررسی می کنیم.

تبلیغات

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا