ایرانیان چوب
ایرانیان چوب
سینما و بازیگران

تیلور سوئیفت و سنگاپور؛ فراتر از جنجال!

14 میلیون پوند برای 6 کنسرت در سنگاپور!

سنگاپور میزبان تیلور سوئیفت، سوپراستار موسیقی پاپ، در شش کنسرت پرهیاهو بود، اما این اتفاق حواشی و مناقشاتی را در منطقه جنوب شرق آسیا به دنبال داشته است.

معامله‌ای جنجالی!

گفته می‌شود که لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور، برای انحصاری کردن حضور تیلور سوئیفت در این کشور، 14 میلیون پوند به او پرداخت کرده است. این موضوع باعث نارضایتی و اعتراض دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا شده است که از این توافق به عنوان یک اقدام غیرمنصفانه و مغایر با روحیه همسایگی یاد می‌کنند.

سرتا تاویسین، نخست وزیر تایلند، صراحتاً به این موضوع اشاره کرد و گفت که سنگاپور با این کار، سایر کشورهای منطقه را از حضور تیلور سوئیفت محروم کرده است.14 میلیون پوند برای 6 کنسرت در سنگاپور!

دفاعیات سنگاپور

لی هسین لونگ در پاسخ به این انتقادات، وجود معامله انحصاری با تیلور سوئیفت را تأیید کرد و آن را “یک معامله بسیار موفق” خواند. او تأکید کرد که این اقدام با هدف احیای صنعت گردشگری سنگاپور پس از پاندمی کرونا انجام شده است.جنجال کنسرت تیلور سویفت در سنگاپور

تأثیرات اقتصادی

کنسرت‌های تیلور سوئیفت سود هنگفتی برای کشورها به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال، کنسرت او در توکیو 230 میلیون دلار و تور او در آمریکا در سال گذشته 5 میلیارد دلار به اقتصاد این کشور کمک کرده است.جنجال تیلور سویفت در سنگاپور

مطاطب مرتبط با

در حالی که سنگاپور از منافع اقتصادی این معامله دفاع می‌کند، منتقدان آن را مغایر با اصول رقابت آزاد و همکاری منطقه‌ای می‌دانند. هنوز مشخص نیست که این مناقشه چه تاثیری بر روابط دیپلماتیک سنگاپور با دیگر کشورهای جنوب شرق آسیا خواهد داشت.

شما می‌توانید خبرهای به روز سینما و بازیگران را در مجله والا رویا دنبال کنید.

تبلیغات

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا