ایرانیان چوب
ایرانیان چوب
آرایشیمدل های ناخن

رشد ناخن با مواد طبیعی

زیبایی ناخن های خود را از طبیعت بخواهید

ناخن‌ها، زیبایی را به دستان شما اضافه می کنند. اگر می‌خواهید ناخن های سالم و زیبا و همچنین سفت و محکم داشته باشید می‌توانید از روش های خانگی برای تقویت و رشد سریع ناخن‌هایتان استفاده کنید.

روغن زیتون برای ناخن

روغن زیتون برای رشد ناخن

روغن زیتون یکی از بهترین مواد طبیعی برای تقویت و رشد سریع ناخن می باشد، روغن زیتون حاوی ویتامین E می باشد که ناخن های شما را تقویت کرده و آن ها را مرطوب نگه می دارد. علاوه بر این گردش خون را بهبود بخشیده و ناخن های آسیب دیده را ترمیم می کند. روغن نارگیل و رشد سریع ناخن

روغن نارگیل و رشد سریع ناخن

روغن نارگیل برای داشتن ناخن های سالم و زیبا مفید است. این روغن حاوی مواد مغذی مهمی است که برای حفظ رطوبت، تقویت و همچنین درمان عفونت های کوتیکول و قارچ ناخن مفید می باشد.

روغن بادام تلخ و شیرین

مطاطب مرتبط با

روغن بادام تلخ و شیرین

روغن بادام در هر دو نوع تلخ و شیرین، یکی از روش های خانگی برای تقویت ناخن به صورت طبیعی می باشد. روغن بادام یک منبع غنی از ویتامین E است که علاوه بر رطوبت رسانی به ناخن ها از ترک خوردن و خشک شدن آن ها جلوگیری می کند. روغن لیمو

لیمو ترش برای ناخن

لیمو حاوی ویتامین C است که برای رشد ناخن ضروری است، همچنین لیمو ترش تازه به درمان ناخن‌های زرد کمک کرده و ناخن های شما را سفید تر می‌کند و باعث استحکام آن‌ها می‌شود. لیمو ترش برای ناخن با مراجعه به دسته بندی آرایشی، می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن های خود به دست آورید.

تبلیغات

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا